 |
Celý obsah článku je dostupný iba pre prihlásených predplatiteľov. Prihlásiť
|
TÉMA: Príbuzné odbory
Psychologicko-etické aspekty reklamy zameranej na deti
Iveta Ondriová, Jana Cinová
Tento článok bol publikovaný v čísle 6/2017
Každý deň sme obklopení rôznymi formami marketingových aktivít, ktoré na nás istým spôsobom pôsobia. Najvyužívanejším
prostriedkom marketingovej komunikácie je reklama, ktorá sa šíri aj prostredníctvom médií. Deti svojou neskúsenosťou
a naivitou patria medzi špecifickú a najviac marketingom ohrozenú skupinu. Preto je nevyhnutné, aby dochádzalo
k neustálej regulácii reklamy a iných aktivít marketingu. Autorky v príspevku zameriavajú pozornosť na vybrané
aspekty reklamy zameranej na deti.
reklama
dieťa
dôsledky
Pediatria Bratisl. 2017; 12 (6): 296-299